Chętny na KOD NA RABATOWY -50% ?

Zapisując się na Newsletter zgadzasz się z naszą polityką prywatności.

Gotowy na sprawność

SZTANGA, HANTLE, KETTLE
Dołącz do naszego programu treningowego, który pomoże Ci rozwinąć  wszystkie 5 filarów sprawności: siłę, wytrzymałość, szybkość, koordynację i mobilność.
 
Oto kompletna ścieżka treningowa pozbawiona nudy i powtarzalności. Tworząc program Gotowy Na Sprawność skupiliśmy się na tym, by ten plan był maksymalnie wszechstronny, a zarazem nie był zlepkiem przypadkowych ćwiczeń bazujących na bezsensownym pompowaniu muskli:)
Będzie tu dużo pracy jednonóż i jednorącz – to pomoże wyrównać dysproporcje w Twoim ciele. Minimalna ilość sprzętu, maksymalne efekty! A jakich efektów możesz się spodziewać? Przede wszystkim poczujesz się dużo sprawniejszy! Zbudujesz siłę, poprawisz kondycję, ale też nabijesz trochę łapę:)
Pracując skrupulatnie z tym planem, wdrażając odpowiednie żywienie i dbając o regenerację na pewno zauważysz też zmiany sylwetkowe!
To czy schudniesz czy nabierzesz masy zależy głównie od Twojej diety i kaloryczności.

Każdy trening podzielony jest na następujące sekcje:

Sesje

Plan obejmuje 3 jednostki treningowe w tygodniu. Treningi udostępniane są na cały nadchodzący tydzień, tak, aby w razie potrzeby uczestnik mógł wykonać trening w innym dniu, nie tracąc tygodniowego celu. Zrealizowane treningi zapisywane są w aplikacji.
 
Treningi w tym cyklu podzielone są na dni Siłowe, Hipertroficzne i Wytrzymałościowe – tak żeby na jednym treningu pracować w głównej mierze nad 1 aspektem naszej sprawności.

Co zyskujesz dołączając do ścieżki treningowej?

Pytania i odpowiedzi

Dla OSOBY ŚREDNIOZAAWANSOWANEJ
Dla każdego znudzonego standardowym treningiem, który ma już jakikolwiek staż treningowy i umie wykonać technicznie podstawowe ćwiczenia takie jak martwe ciągi, przysiady, wykroki, pressy nad głowę czy podciągania.

Do tego programu treningowego przydadzą się odważniki kettlebell, zestaw hantli, sztanga, drążek do podciągania, taśma TRX lub kółka gimnastyczne, zestaw gumy mini band i power band, saneczki (jeśli ich nie masz w zasięgu ręki, pokazujemy alternatywne ćwiczenie) oraz sprzęt cardio czyli AirBike, Ergometr wioślarski, Bieżnia.

Trening wraz z rozgrzewką i wyciszeniem potreningowym zajmie Ci nie więcej niż 60-75 min.

Pamiętaj, że więcej nie znaczy lepiej!
Jako 4 jednostkę będziemy proponowali różne warianty treningu cardio, aktywną regenerację lub dla naprawdę wypoczętych zawodników lekki trening kondycyjny.

Trenerzy Gotowy Na Trening

Gotowy na sprawność

99 zł brutto / 30 dni

Zapisz się do NEWSLETTERA i odbierz kod na 50% zniżki!

DOŁĄCZ DO NEWSLETTERA I ODBIERZ KOD NA 50% zniżki!

Zapisując się na Newsletter zgadzasz się z naszą polityką prywatności​.
Shopping Cart